Velkommen til Esbjerg Kommune - Forside

Gå til hovedindhold (Tryk Enter)

Hjælp til ansøgning om midler til kultur- og fritidsaktiviteter

Vi står klar til at hjælpe med ansøgningen når Slots- og Kulturstyrelsen i løbet af juni åbner for, at kultur-, idræts- og foreningslivet kan søge om midler til at skabe oplevelser og aktiviteter for børn og unge i sommerperioden og året ud.

Kontakt os pr. mail (via kontaktboksen i siden) hvis i ønsker hjælp til ansøgningsprocessen. Vi kan sparre med jer om at udfylde ansøgningsskemaer, gennemlæse og tilrette jeres ansøgninger.

Der oprettes fire puljer fra Slots- og Kulturstyrelsen, som er relevante for kultur-, idræts-, og fritidslivet i Esbjerg Kommune:

1. Pulje til kultur- og idrætsaktiviteter i regi af foreninger og aftenskoler.
  2. Forøgelse af aktivitetspulje til kulturaktiviteter.
  3. Pulje til kunstneriske sommeraktiviteter.
  4. Aktivitetspulje til lokale idræts- og spejderforeninger.

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til at udfylde en ansøgning, sparring omkring ansøgningen eller gennemlæsning af en færdig ansøgning.

Hvad dækker de fire puljer over - og hvem kan søge?