Presserum

Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte Kommunikation. Vi svarer gerne på faktuelle spørgsmål om Esbjerg Kommune eller guider dig videre til en fagmedarbejder eller politiker, der kan være den rette til at svare på dine spørgsmål.

Kommunikationschef Thomas Reil

thar@esbjergkommune.dk

Billeder fra Esbjerg Kommune

Vi har samlet billeder, som pressen frit kan benytte ved omtale af Esbjerg Kommune med angivelse af: Esbjerg Kommune.

Gå til billeddatabasen

Pressemeddelelser fra Esbjerg Kommune

Pressemeddelelser

Modtag pressemeddelelser

Esbjerg Kommune sender mange pressemeddelelser hver dag. Ønsker du at modtage vores pressemeddelelser kan du tilmelde dig her:

Ja tak, send pressemeddelelser til mig

Modtag dagsordener og referater

Vil du modtage dagsordener og referater fra de forskellige politiske udvalg, så skal du være tilmeldt. Her får du mulighed for at abonnere på de udvalg, som du har interesse i. På mail modtager du derefter et akt

Ja tak, send mig dagsordener og referater

Kongehusets besøg

Læs mere om både tidligere og kommende besøg. Tjek også mulighederne for at blive akkrediteret.

Mere om Kongehusets besøg